E-shopy jsou internetové platformy, kde firmy prodávají své výrobky. Většinou se jedná o nejrůznější produkty. Přes e-shop dnes seženete úplně všechno. Oblečení, elektroniku, hračky, knihy, potřeby pro mazlíčky a dalších tisíce věcí. E-shopů je na internetu opravdu hodně. V českých vodách jich najdete desetitisíce, a to nemluvíme o zahraničních, na kterých můžete samozřejmě taky nakoupit.
Jak můžete zvýšit mezi lidmi povědomí o svém e-shopu?
Kampaně na sociálních sítích
Pro všechny e-shopy je důležité, aby se pohybovaly i na sociálních sítích. Nějakým způsobem byste měli být vidět na všech nejdůležitějších sociálních sítích, které zahrnují třeba Facebook, Twitter, Instagram nebo Tik tok. Umožní vám to taky navázat kontakty s influencery, což pro vás může být velmi žádaná a výhodná reklama. Je důležité, abyste u každé sociální sítě perfektně pochopili, jak funguje, a jaké publikum se na ní převážně pohybuje.
Udělejte ze svého zboží žádané položky
Někdy potřebují lidé k tomu, aby si koupili zboží trochu pobídnout. Musíte v nich vzbudit pocit, že pokud nenakoupí teď, možná už k tomu nebudou mít příležitost. Nejjednodušší cesta, jak toho dosáhnout, je, že budete u svých výrobků ukazovat, kolik kusů ještě zbývá. Nejlépe samozřejmě, pokud bude zobrazovaný počet co nejmenší. Poslouží také bannery s nápisy „poslední možnost“, „výprodej posledních kusů“ a podobně.
Optimalizace e-shopu
Optimalizace je jednou z nejdůležitějších věcí pro váš e-shop. Neměli byste se zaměřovat jen na optimalizaci e-shopu jako takového. Důležité je, udělat také optimalizaci pro vyhledávání, nebo-li SEO. To se samozřejmě liší dle toho, na kterých stránkách e-shop máte. Podle toho si vybírejte své služby, třeba optimalizace Drupal SEO nebo optimalizace SEO Prestashop. Pokud budete mít optimalizaci správně nastavenou, povede k tomu, že váš e-shop najde více potencionálních zákazníků.